Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Κορνίζες για μπαλαρίνες

Εν όψη Πάσχα και θέλοντας να κάνω δωράκια σε μικρουλάκια, έφτιαξα μια νέα σειρά κορνίζες.
Το θέμα δεν είναι πασχαλινό.
Οι μικρούλες για τις οποίες προορίζονται (οι 2 από τις 3) είναι μπαλαρίνες και έτσι το θέμα από τις κορνίζες μου είναι εμπνευσμένο από το χορό που λατρεύουν.
Και τώρα επιτρέψτε μου να σας γνωρίσω τις πρωταγωνίστριες :

Η Σοφία είναι η μικρούλα μιας φίλης μου που ακόμα δεν έχει δείξει την αγάπη της για το μπαλέτο αλλά ποιος ξέρει...


Λεπτομέρεια από τα ανάγλυφα γράμματα.


Η Ελένη είναι η βαφτιστήρα μου. Της αρέσει το ροζ και κατά τη γνώμη μου στο χαρακτήρα της ταιριάζει κάτι ρομαντικό.


Λεπτομέρεια από τα ανάγλυφα γράμματα.


Και η τρίτη μπαλαρίνα, η Πέγκυ, είναι η ζωηρούλα ανιψιά μου, που περπατάει στις μύτες των ποδιών σαν να χορεύει.


Λεπτομέρεια από τα ανάγλυφα γράμματα.


Και να τα στα αυτοσχέδια πουγκάκια τους, έτοιμα για να τα πάρουν τα μικρά χεράκια.


1 σχόλιο:

  1. Τέλειες είναι!!!! Οι μικρές μπαλαρίνες φαντάζομαι οτι ξετρελλάθηκαν!
    να έχεις ένα όμορφο Σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή