Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Μαριονέτα

Τον χειμώνα που μας πέρασε στα πλαίσια μια καλλιτεχνικής αναζήτησης παρακολούθησα μαθήματα στο δήμο Αθηναίων.
Επέλεξα τρία μαθήματα για να περνάω δημιουργικά τις μέρες μου.
Το ένα από αυτά ήταν κατασκευής μαριονέτας.
Ξεκίνησα με πολύ μεράκι αλλά στην πορία συνειδητοποίησα πόσο δύσκολο είναι.
Βεβαία τώρα κατάλαβα ένα πράγμα που ξεκινώντας δεν το είχα καταλάβει.
Πιο είναι αυτό;
Όταν άρχισα να φτιάχνω τη μαριονέτα φανταζόμουν ότι θα μας πουν τι μορφή να δώσουμε.
Βέβαια όπως ήταν και το πιο σωστό ο καθένας διάλεγε μόνος του τον χαρακτήρα που ήθελε να φτιάξει.
Εγώ επέλεξα να ξεκινήσω και να με πάει όπου θέλει εκείνη.
Αυτό ήταν το λάθος.
Θεωρώ ότι για πρώτη μαριονέτα έπρεπε να έχω μια φωτογραφία και να προσπαθήσω να την αντιγράψω, όπως έκαναν κάποιοι.
Και να ο Φλούφλης.
Κάτι θέλω να κάνω με τα μαλλιά του.
Αν έχει κανείς καμιά ιδέα ας μου την πει.



3 σχόλια:

  1. Λένε ότι οι μαριονέτες μοιάζουν σε αυτόν που τις φτιάχνει.
    Τι λέτε μου μοιάζει ο Φλούφλης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χε χε χε εσύ είσαι κούκλα μπροστά στο Φλούφλη! ...και εμένα μου αρέσουν τα μαλλιά του! δε χρειάζετε να κάνεις τίποτα!

    καλό απόγευμα *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για το κούκλα...
    Κατά δεύτερον, θυμάμαι, έλεγε η δασκάλα ότι έχει μεγάλο χαμόγελο όπως εγώ.
    Και κατά τρίτον, από ένα σημείο και μετά, που κατάλαβα ότι καλό ήταν να έχω κάτι στο νου μου από πριν, προσπάθησα να κάνω τον κούκλο να μοιάζει με τον Bobble από την ταινία της Tinkerbell.
    Γι' αυτό έλεγα να κάνω κάτι με τα μαλλιά ώστε να του μοιάζει λίγο γιατί τώρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή